Va tokigt det blir när jag missat ett meddelande (Replay 29!!)!! Jag får felmeddelandet när jag tar bort reläerna i ACP inställningarna. Inga konstiga tecken i ACP. Jag har inte använt Car Warm Up och funderat på den menyn, men ser att mina inställningar finns där också. Skillnaden mellan dessa är att när jag bestämt relän i ACP så visas i Car Warm Up att dessa reläer är disabled. Kanske ändå inte har med varandra att göra eller .... ?
Jag har nu testat igen att importera dina inställningar. Jag använde v1.20 för att ha samma som du har. Det blir tyvärr fel liksom tidigare. Antingen blev din export(bin) korrupt, eller så är det nått vajsing med dina inställningar(alltså det interna formatet). Jag testade sen att rensa ACP m.m, lägga in några program, exportera, ta bort programmen och importera det jag exporterade. Det funkade fin-fint, inga felmeddelande och inställningarna var tillbaka.
Kan du testa exportera(bin) ännu en gång och bifoga filen hit? För om det inte funkar då heller så måste det var nått korrupt med dina inställningar trots allt. Något som även får konstiga felmeddelande att poppa upp. Isf rekommenderar jag att radera alla ACP-program, testa export+import för att se om det funkar, om det gör det så lägg in ACP-inställningarna igen och upprepa förfarandet. Du kan iofs också börja med att testa importera det du själv ha exporterat, det ska ju inte ge några felmeddelanden + att alla inställningar ska se ut som före importen.